Ik heb een belangrijke mededeling, we gaan een nieuwe regel invoeren.
Alleen de vrouw in kwestie mag haar minder goede ervaring met een arts delen, dus iets wat ze persoonlijk heeft meegemaakt. Iets van horen zeggen ga ik voortaan verwijderen.
Dus meningen over artsen komen alleen in persoonlijke berichten, omdat het altijd om meningen gaat en niet altijd de waarheid hoeft te zijn als een ander het niet heeft meegemaakt. Dan gaat het zo zijn eigen leven leiden en artsen worden hierdoor onterecht gedupeerd.
Ik hoop dat jullie dit begrijpen.
Vrouwen die zelf een probleem hebben met een arts raden we aan om met de arts in overleg te gaan. Artsen zijn net als wij mensen en maken ook fouten. Ook ik maak wel eens fouten, maar artsen worden daar heel hard op afgerekend op deze manier.
Natuurlijk mag je je eigen mening hebben, maar graag wel een geldige. En niet een van horen zeggen. Dan kun je zoveel zeggen.

We vragen iedereen om slechte ervaringen over artsen, klinieken of ziekenhuizen, in het afgeschermde deel te plaatsen. Dat kan hier: viewforum.php?f=78
Ik wijs vrouwen ook nog op de klachtenafdeling van ieder ziekenhuis en kliniek. Graag altijd eerst bij de arts je klacht neerleggen, ga in gesprek met de arts, want dan krijgt de arts teniminste de kans zich uit te leggen en eventueel de fout te corrigeren. Wel zo eerlijk vinden wij.
Kom je er niet uit met de arts of andere zorgverlener, dan een officiële klacht indienen. Je kunt ook nog bij het Landelijk Meldpunt Zorg terecht met je klacht. https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
Hoop dat jullie begrijpen waarom ik dit doe.
Liefs, Luna