Negatieve verhalen van horen zeggen zijn niet toegestaan. Eigen minder goede ervaringen komen in het afgeschermde deel.

Wegwijs op het forum en werking van het forum

Moderators: Essi, Susana

Luna MKS

Negatieve verhalen van horen zeggen zijn niet toegestaan. Eigen minder goede ervaringen komen in het afgeschermde deel.

Ongelezen bericht door Luna MKS » 08 sep 2019 09:05

Lieve dames,

Ik heb een belangrijke mededeling, we gaan een nieuwe regel invoeren.

Alleen de vrouw in kwestie mag haar minder goede ervaring met een arts delen, dus iets wat ze persoonlijk heeft meegemaakt. Iets van horen zeggen ga ik voortaan verwijderen.

Dus meningen over artsen komen alleen in persoonlijke berichten, omdat het altijd om meningen gaat en niet altijd de waarheid hoeft te zijn als een ander het niet heeft meegemaakt. Dan gaat het zo zijn eigen leven leiden en artsen worden hierdoor onterecht gedupeerd.

Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Vrouwen die zelf een probleem hebben met een arts raden we aan om met de arts in overleg te gaan. Artsen zijn net als wij mensen en maken ook fouten. Ook ik maak wel eens fouten, maar artsen worden daar heel hard op afgerekend op deze manier.

Natuurlijk mag je je eigen mening hebben, maar graag wel een geldige. En niet een van horen zeggen. Dan kun je zoveel zeggen.

:!: Verder kunnen wij als stichting/organisatie ook worden aangeklaagd voor smaad als een arts vind dat hij wordt gedupeerd door het forum!

We vragen iedereen om slechte ervaringen over artsen, klinieken of ziekenhuizen, in het afgeschermde deel te plaatsen. Dat kan hier: viewforum.php?f=78

Ik wijs vrouwen ook nog op de klachtenafdeling van ieder ziekenhuis en kliniek. Graag altijd eerst bij de arts je klacht neerleggen, ga in gesprek met de arts, want dan krijgt de arts teniminste de kans zich uit te leggen en eventueel de fout te corrigeren. Wel zo eerlijk vinden wij.
Kom je er niet uit met de arts of andere zorgverlener, dan een officiële klacht indienen. Je kunt ook nog bij het Landelijk Meldpunt Zorg terecht met je klacht. https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home

Hoop dat jullie begrijpen waarom ik dit doe.

Liefs, Luna

Even lezen graag 🦋WELKOM OP HET FORUM!🦋
Op onze WEBSITE vind je informatie en onderzoeken
Belangrijk: KLACHTEN DOOR IMPLANTATEN MELDEN!💪
Klachten over behandelaar of verzekeraar? MELD DIT!💪
Problemen met inloggen of registreren? LEES DIT!
⚠️Bij acute problemen je arts raadplegen!

djr1985

Re: Belangrijke nieuwe regel

Ongelezen bericht door djr1985 » 08 sep 2019 10:57

Hoi Luna,
Ik had pas in mijn eigen voorsteltopic een verslagje gedaan van het telefonisch consult vorige week met mijn pc van 15 jaar geleden. Ik was verbaasd en boos na het gesprek waarin hij gewoon nog doodleuk zei dat zolang ik geen klachten heb en het nog goed voelt/er uit ziet, ze rustig kunnen blijven zitten. Precies wat hij 15 jaar geleden zei, alleen is er nu wel meer bekend..?! Dus toen zei ik maar als ik pas met klachten kom, dan is het eigenlijk te laat? bijv een lek? Zegt hij lekken doen ze niet hoor (cohesieve gel vulling). De enige klachten die je kan krijgen is verharde kapsels..

Ik had hem best hoog zitten want het is ook een goed beoordeelde pc met veel ervaring, en over de operatie en het resultaat ook niets dan lof, maar hij leeft duidelijk onder diezelfde steen als waaronder ik pas uit ben gekropen.
Weet niet waar ik m'n verslagje anders kon plaatsen, maar weet ook niet of het gelezen is. Ik heb geen namen van de arts genoemd..
Sinds 2004 McGhan 410, 245 cc. 15 jaar later laten verwijderen door dr Van Selms in dec 2019.

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 08 sep 2019 12:18

Ik zoek even je berichtje op lieverd, ik heb niks verwijderd hoor uit jouw bericht...

Waar ik heb over heb is dat vrouwen zelf moeten aangeven als er iets verkeerd gaat. En dat verhalen niet een eigen leven gaan leiden of dat dingen worden uitvergroot. Er kunnen inderdaad grote fouten worden gemaakt door pc's, maar ook kleine fouten. Maar fouten zijn altijd menselijk en als we een arts niet eerst zelf wijzen op wat deze fout doet dan doen we de arts daar tekort mee vind ik.
Er zijn altijd meer kanten aan een verhaal en een vrouw vertelt natuurlijk haar kant uit boosheid. Heel begrijpelijk natuurlijk dat een vrouw boos wordt over iets dat fout gaat, maar geef een arts alsjeblieft de kans om zich uit te leggen. En om het goed te maken! Laat aan een arts weten wat je ervaren hebt. Alleen zo kan de arts zelf ook leren.
Ik ben ook niet perfect en maak heel veel fouten!!!! En ik wil dat anderen mij daarop wijzen zodat ik ook kan leren.

In jouw geval gaat het erom dat je arts je niet erkent in de klachten. Niet wil geloven dat je ziek werd door siliconen. Ik heb ook veel van die ervaringen gehad met dokters. Heel veel zelfs. Het is prima dat je dat aangeeft in je topic daar is niks mis mee. Je moet natuurlijk gewoon je eigen ervaring kunnen delen hoor. En ook belangrijk voor anderen, zodat ze weten dat deze arts (nog) geen klachten erkent.
En natuurlijk mag iedereen haar onvrede over een arts uitspreken. Iets dat ze zelf heeft meegemaakt. Ik ga die reacties niet verwijderen! Ik wil alleen niet dat ons forum een plek wordt waar de negatieve verhalen de overhand gaan nemen over de positieve.
Alle artsen die wij op de lijst hebben en ook artsen die daar niet staan doen hun best. Maar zijn allemaal mensen en maken inderdaad wel eens fouten.

Ik ga even voor je zoeken X

Luna MKS

Ongelezen bericht door Luna MKS » 08 sep 2019 12:28

Hij is er nog hoor: viewtopic.php?f=16&t=2397&start=15

Ik had hem nog niet gelezen en dus niet op gereageerd. Lieverd, ik kan helaas niet alles lezen soms...

Moeke

Ongelezen bericht door Moeke » 09 sep 2019 09:57

Ik ben het helemaal met je eens Luna Ik denk dat het heel terecht is dat je alleen je eigen ervaringen deelt. Dat is toch ook juist de hele bedoeling van een forum. Mensen die hier komen zijn op zoek naar ervaringen en eerlijke informatie.
Wat er verder over gezegd wordt in de wandelgangen hoort hier niet thuis omdat het een vertroebeling geeft. Dan weet je nog niet waar je aan toe bent want over iedereen zijn wel goede en minder goede dingen te zeggen. Daarbij zijn ervaringen heel persoonlijk en niet altijd objectief.

liefs, Moeke
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/

Plaats reactie

Terug naar “WELKOM! Wegwijs op het forum en werking van het forum”